Reiki healing samt feedback



Reiki Healing 

  * Hypnoterapeut   


  * Tapping Terapeut (TTT)


  *  Reiki Master



Anette Bohlin

Distansreiki / Eslöv 


Ring: 0733 - 566912

eller maila:


hypnoterapeut@anettebohlin.se


Boka tid själv, klicka här.                         


                                                                                   

                            Copyright Anette Bohlin.

 Reiki healing - Reikihealing Skåne



Lite om Reiki.                                                                                                         


Reiki är energi-healing.


Vid en Reikisession lägger jag mina händer på olika punkter på klientens kropp och ibland håller jag händerna en bit ifrån. Reiki är alltid välgörande och kan med fördel användas som komplement till andra behandlingar som t ex fås genom den vanliga vården. Det är avstressande och avslappnande. Reiki hjälper din kropps självläkningsförmåga. Helt naturligt. Många upplever värme från mina händer, vibrationer och energivågor, några får insikter och andra inre upplevelser under sessionen. Några ligger och somnar för att de blir så skönt avslappnade. 


I oss alla och i allt runt omkring oss finns det energi. När något påverkar oss negativt, oavsett om det är något mentalt eller något fysiskt så påverkar det hela oss. Hela vår energi. När du får Reiki så jobbar energin med att läka och rensa ut det som du bär på, oavsett om det är något som hänt nyligen eller för länge sedan. Reikin ger dig alltid det du behöver när du får Reiki. 


Reiki är alltid välgörande. Är du svårt sjuk, ska du givetvis söka läkare och därefter kan du använda Reiki som ett komplement till vården du får av läkare. På många sjukhus i USA, Norge och England kan man få Reiki som behandling. Det säger väl en hel del? Här i Sverige så kan du använda ditt Friskvårdsbidrag till Reikisessioner. 

Följ gärna min Facebooksida ovan, där finns bland annat en videoinspelning med Reiki.

Reiki healing Skåne Reikiförbundet


Reiki Healing på distans eller i Eslöv.

                                                         

Visste du om att Reikihealing är för alla..?! Oavsett om du är öppen spirituellt eller inte så är det faktiskt så. Jag vet att du kan känna när du är låg på energi en dag... och jag vet att du kan känna när du är pigg och energisk... Det är inget konstigt eller hur?


Reikienergin balanserar upp din energi och det är både avslappnande och avstressande att få Reiki. Att boka in Reiki är ren wellness och du förtjänar att Må Bra! Du kan använda ditt Friskvårdsbidrag till det. 


Jag rekommenderar dig att boka några sessioner under en period. Några av mina klienter kommer två gånger i månaden. Några kommer en gång i månaden och några kommer varannan månad. Alla har de upptäckt hur välgörande Reikin är för dem. Vi lever i en hektisk värld och vi behöver fylla på våra batterier. Ta hand om dig du med!



* Reikihealing 800:-


* Distansreiki 400:- 


* Distansreiki till ditt djur 400:-


Det finns fler bokningsalternativ på min bokningssida. Jag har också distans-reiki i grupp för den som är intresserad och vill vara med. Kontakta mig för mer info. Jag erbjuder också Må Bra-träffar i Eslöv med olika teman, bland annat får ni alltid Reiki på mina träffar.


Eftersom Reiki är energi, så behöver vi inte vara på samma plats för att du ska få Reiki. Det fungerar precis lika bra på distans. Det går att jämföra med Wifi... det är inte konstigt det heller. 


---------------------------------



* Reiki-kurs steg 1 och 2 på distans 1900:-  / 1700:-

För mer info, gå in på min bokningssida och läs under Reikikurs.


Följ mig gärna på Facebook Hypnoterapeut Anette Bohlin, där jag ibland lägger ut feedback och annat. På min bokningssida kan det också finnas fler alternativ att boka bland och ibland har jag erbjudanden. 



---------------------------------



Åldersgräns 18 år, är man yngre krävs målsmans underskrifter. 


I priserna ingår 25% moms. 

Man kan använda Friskvårdsbidraget till Reiki.


Företaget har f-skatt. 



--------------------------



Läs mer om Reiki här:


http://secourong.com/reiki/forskning/


http://www.reikitidningen.se/reiki


http://dianadanielsson.wixsite.com/reikihealing/sjukhus


https://iarp.org/reiki-in-ontario-hospitals-3/

Resultat av Reiki.


Reikienergin anpassar sig till mottagarens behov. Livsenergin (ki) balanseras upp i kropp, sinne och själ (tankar och känslor) och hjälper mottagarens självläkningsförmåga på alla plan. Detta gör att en Reikisession ger individuella resultat. T ex kan man uppleva att Reiki:


* Balanserar kroppens energier på alla plan. (Kropp, sinne och själ.)


* Gifter och slaggprodukter rensas ut.


* Blockeringar löses upp och energiflödet stärks.


* Positiva känslor på alla sätt och vis.


* Avstressande och  avslappnande; fri från spänningar.


* Medvetandet ökar, man kan uppleva att man tänker klarare, får nya  insikter.


* Ökar kreativiteten.


* Känslolåsningar kommer upp till ytan och bearbetas.


* Kroppens självläkningsförmåga stärks, immunförsvaret stärks.


* Värk minskar eller avtar.


* Man blir piggare och får mer energi.

Reiki healing reikihealing Skåne Anette Bohlin
Reikihealing Reiki healing Eslöv
Reikihealing Reiki healing


 

Om mig:


Jag utbildade mig i Reiki i mars 2015 hos Reikizen Sanghan.


             -----------------


Sedan läste jag andra graden (Distanshealing) för Anna-Lena Vikström. Var färdig med den kursen i juni 2015.


            ------------------


I oktober 2015 läste jag Andra gradens Reiki hos min Reikimaster på Reikizen Sanghan.


            ------------------


I oktober 2023 läste jag till Reiki Master för Åsa Elvegård.

Reiki healing reikihealing Skåne
Reiki healing Skåne
Reiki Master Skåne

 

Klienter berättar:


Fick så fin feedback efter distans-Reiki:


"Åhh SÅ stort tack för fantastisk Reikihealing!

Det första jag kände var vibrationer i min vänstra fot. Detta blev starkare och avtog lite och sen nya vibrationer.


Sen fick jag en slags känning i vänstra handen, ovansidan till, lite smärtsamt som släppte direkt.


Jag skrattar gott när du säger magen och ljumskar, jag kände mycket tydligt healing runt höftpartiet. Jag kunde i princip känna att du la händerna på höftpartiet, inåt mot magen. Inne i kroppen kände jag som renande energi som kom i vågor och känslan var mycket behagligt, lite svalt men mycket mjukt och välbehagligt. Det kändes som energin tog bort blockeringarna. Hela upplevelsen var mycket behaglig, lugn och jag kände mig trygg och härligt avslappnad.


Och ja. Jag måste släppa gammalt bakom mig, börja se mig själv och tänka på vad jag vill, inte vad andra tycker.


Än en gång – varmt tack till dig!!"


Reiki är fantastiskt. ✨🙏✨

Tack för att jag fick dela din feedback. ❤


------------------------------------


”Hypnoterapeut Anette Bohlin... och helt plötsligt så minskade huvudvärken 👍”


Feedback efter distansreiki.

-----------------------------------


Hypnoterapeut Anette Bohlin 💖Tack för healingen den kändes... som ett lugn. 
Även om jag satt upp💖🤗


Feedback efter distansreiki.


———-------------------------


Hej Anette! Du vet att jag e lite skeptisk men efter min operation när du gav mig Reiki upplevde jag resultat.

Nu har jag haft huvudvärk i 2 månader varje dag men känns just nu betydligt bättre efter halv fyra och ändå satt jag i bilen när du gav idag. ❤️❤️❤️


Feedback efter distansreiki.


----------------------------------


"Jag vill tacka dig för den healing som du har givit mig! Det var en jättestark upplevelse.Jag kände hela tiden dina varma händer nära min kropp. Jag låg på britsen en timme men jag hade gärna legat där dubbelt så länge.

Tack så mycket för en underbar upplevelse!

Vi ses snart igen.”


--------------------------------------



"Reikihealing är kraftfullt, kände en varm pirrande känsla i kroppen och hjärtat slog fortare. Känner mig som en ny människa.

Tack ❤️"


---------------------------------------


"Reikihealingen var häftig... Fick till mig färger och bilder om att Anette lägger båda händerna på min mage. Anette är mjuk och så kärleksfull i sitt sätt så det känns bekvämt i hennes närvaro."


----------------------------------------


"Ang rekin kan jag bara säga att jag varmt rekommenderar fler att prova och känna det lugn som sprider sig i kroppen och sitter i även idag. Du är en fantastisk och lugn person”


-----------------------------------------


"Jag har idag fått reiki av Anette.

Det var verkligen en ovanlig och fantastisk känsla. Skulle kunna jämföra det med en scen från "Gröna milen". Fast istället för en massa "baciller" som åker ur munnen, så kände jag hur Anettes hand praktiskt taget drog bort negativ energi från vissa punkter och sen omvandlade det till en värmande skön känsla.

Detta är något som jag varmt kan rekommendera till ALLA!

Tack underbara Anette!" ❤


 -----------------------------------------



"ifrån huvudet ner hela vägen sakta till fötterna så var det otroligt stark värme o lite samtidigt kyla. O värken i armen o händerna mkt mindre, o kändes som om jag låg på moln. Och nu efteråt ett sådant lugn o avslappnad.  Så genuint tacksam rara du, verkligen en stark upplevelse"


Distansreiki


------------------------------------------



Reiki healing i Skåne Anette Bohlin


"Jag hade huvudvärk innan vi började, men efteråt kändes det bättre. Ibland var det varmt, ibland kände jag kyla och efteråt kände  jag mig ren och fräsch. En positiv energi, skönt."


 ________________________



Jag hade en klient som precis förlorat sitt syskon. Hon berättade att hon kunde andas lättare efteråt och verkade mycket lättare i sinnet. Den hon förlorat kom och hälsade på under vår reiki-session och stängde av musiken. Hon sa tack till honom. Hon hade precis innan - inom sig - frågat honom om en sak och bett honom att ge henne ett tecken. =) Så här skrev hon själv efter sessionen:


"En vänlig värme, som att träffa sin barndomsvän, en sån känsla genom hela kroppen, en lätthet genom sinnet, kroppen, det kändes befriande och otroligt avslappnande för tankarna, den fysiska tyngden man naturligt har, en paus från livet en kort sekund."


 ________________________



Jag hade en klient som efter sessionen sa "jag såg honom framför mig och så försvann han längre och längre bort från mig och då förstod jag vad jag måste göra." Insikt efter en reikisession.


 ________________________


"jag kände en oerhörd värme runt mig, det "pirrade" i kroppen och jag kände mig avslappnad. Huvudvärken lättade lite och känner mig lugnare och avslappnad i kroppen. 😊 "


 ________________________


"Tack för min distans-reiki. Jag fick så underbara svar om både kroppen och knoppen. "


_________________________


Feedback efter distans-reikin idag:


”Hjärtat slog snabbare å kände typ ilningar, strömmar ner i kronchakrat ( men de känns nästan alltid )
Pirrningar i smalbenen å något i magtrakten
Värme ja, men låg ute i solen så
Känslor lycka å kärlek ”

Jag skrev till Annica vad jag fick till mig under healingen, men det är mellan henne och mig. ;-) Dock kan jag lägga ut en del av hennes svar på det:

Annica svarade:

"Wow kunde inte bli mer nöjd med allt du skriver

Tusen tusen tack för healingen å framförallt att du berättade vad du kände
Känner mig/oss överlyckliga nu

Tack snälla"


------------------------------------------------------


”Jag sov jätte gott efter din Reiki och igår hade jag en bra dag, vaknade tidigt o kände mig pigg”


------------------------------------------------------


"Tack för igår. Det var en häftig upplevelse. Mer hände och kändes i kroppen än vad jag hade förväntat mig men det var bara positivt.
Idag har jag ett annat lugn än jag brukar ha. Jag kanske kan säga att jag är mer avslappnad. Inte så uppvarvad. Jag brukar dessutom vara stel i kroppen på morgonen men imorse var det mycket mindre stelt än det brukar.
Tänker också mycket på jag själv vet vad som är bäst för mig.
Tack för en underbar upplevelse.
Ses igen."


----------------------------------------------


"Fantastiskt duktig!

Det bästa present jag gett mig själv på länge att boka tid hos Anette.

Har provat Reiki , Tapping på plats och även på distans nu i Corona tider.

Mitt magont har försvunnet. Har nästan aldrig huvudvärk mer.Helt otroligt.
💫🙏💫

Min inre stress och oro tar Anette bort och vänder till positiv , härlig känsla som sköljer genom hela kroppen.

Kan varmt rekommendera ALLA att boka tid hos Anette.

Hälsningar/ Britt"


----------------------------------------------


"Reiki för mig känns som att bli masserad med energi."


----------------------------------------------


"Att få uppleva healing var spännande och nytt. Har svårt med möten med nya människor och Anette var helt underbar och jag kände mig avslapnad i hennes närhet. Min kropp har mått väldigt bra efter och det var jag mest positivt förvånad över. Så i framtiden kommer jag helt klart att försöka hitta en tid att då komma tillbaka och må bra en stund till. <3 Tack för en härlig upplevelse. <3 " 


---------------------------------------------


"Tusen tack för Reiki behandlingen idag. <3 Magi!! Känner mig som ny, Tack fina Anette." 


--------------------------------------------


"Tack för en helt fantastisk timme med Reiki healing! Efter bara någon minut kändes det som en tyngd lämnade bröstet och det var lättare att andas och efteråt har jag känt mig så pigg och glad full med energi. Visste ju att du kunde utföra mirakel, det märkte jag när jag provade på hälsomässan men visste inte vad jag kunde förvänta mej nu men detta var helt magiskt! TACK!"


--------------------------------------------


"Reikin igår var fantastisk! Jag låg stilla i sängen med en filt om mig och det var så häftigt. När jag kände energierna intensivt vid ex hjärtat så lade jag en sten där och det blev ännu mer intensivt! (Golden Healer.)

Jag kommer boka in gruppdistans-healing igen. Tack älskade vän! <3 "


--------------------------------------------


"Tack snälla för Reikihealingen. Jag har aldrig fått det tidigare och det var fint att få prova på. Precis i början kändes det som ett stort tyngdtäcke över hela mig och sedan lättade trycket. Vid ett tillfälle blev det en kylande känsla kring nacken. Jag är sjukskriven för bla diskbråck i nacken och fibromyalgi mm mm. Tack ännu en gång och jag önskar dig en fin kväll!


-------------------------------------------


!Jag fick uppleva så mycket; värme, upplevelser i form av händelser och en otroligt djup avslappning. Upplevelser var i färger som kom och gick. Jag kom dit och hade ont i mina knä och när Anette var klar så hade jag inte alls lika ont. Vilken värme det tillförde till kroppen (speciellt knäna) och jag var fylld med energi efteråt."


------------------------------------------


"Var idag och fick Tapping och Reiki hos Anette. Hon är en sådan underbar

och duktig terapeut. Varmt rekommenderad. /Fredrika"


------------------------------------------


"jag har ju varit på tre sessioner med Reikihealing nu och jag tycker att det hjälper jättemycket.. för det blir lättare allting.. jag känner att det hjälper mig extremt mycket mentalt, jättemycket mentalt.. och det har varit väldigt väldigt bra.. man upplever mer för var gång man kommer hit också.. man blir mer medveten om saker.. ja jag tycker det är toppen!"

Efter att ha varit på Reiki hos mig så kände denna klient ej behov av samtalen med psykolog som hon hade fått av arbetsgivaren.

Reiki healing i Skåne
Reikihealing i Skåne
Reiki terapeut Anette Bohlin
Reiki terapeut Anette Bohlin